BARCELONA METROPOLIS-EMPRESA "CRITIQUES PRACTIQUES PER A DESARMAR LA MARCA"

BARCELONA METROPOLIS-EMPRESA "CRITIQUES PRACTIQUES PER A DESARMAR LA MARCA".

Autor/es

  • EAN: 9788417870300
  • ISBN: 978-84-17870-30-0
  • Editorial: VIRUS EDITORIAL
  • Colección: Ensayo
  • Encuadernación: Rústica
  • Páginas: 320
  • Materias:
    urbanismo

Sin stock. Envío en 3/8 días

pvp 20,00 €


La noció de «model Barcelona» s'ha convertit en un tòpic el significat del qual, més enllà del seu us vindicatiu o crític, està poc clar. Qu¨ és el suposat model i les seves característiques, qu¨ el diferencia si és que es diferencia d'altres ciutats del Capital, quina és la seva inserció en les cadenes del mercat, quins són els seus mecanismes d'extracció i explotació dels territoris i les persones, són les preguntes que mai es fan i l'abs¨ncia de les quals permeten precisament dubtar d'un presumpte model que és més aviat una mena de fantasma mercadot¨cnic. En aquest llibre, que reuneix al voltant d'una trentena de persones militants i investigadores de diferents àmbits, lluites i territoris, s'aborden des dels grans trets estrat¨gics per a posar a produir el territori i per a produir el territori mateix, fins als conflictes socials associats a diferents capes d'una metròpolis-empresa que ha fet de la lògica empresarial el seu veritable tret distintiu. Des del Delta de l'Ebre fins al Riu Ter; des dels conflictes de l'habitatge fins a la mobilitat metropolitana, el turisme o l'especulació com a meca

Recomendados